lördag 9 maj 2009

Tidig lördag morgon...


Så var det en helg i arbetets tecken igen då,men går bra det också..:-)Allt går liksom bra nuförtiden inget känns jobbigt att utföra,vilket är mycket positivt...nu känns det verkligen som att man börjat om på riktigt..:-)= lycka,välmående,kärlek,m.m
Mina älskade flickor är hos mej just nu,min vecka,känns mindre ensamt då det är "liv" i huset,men även den ensamma tiden kan behövas ibland,och den får jag också,så kan inte klaga på någonting,snarare vara tacksam, så tacksam över situationen idag.En sak finns men man får försöka överleva den biten är saknaden och längtan efter min älskade vän,och snart ses vi räknar dagar nu..:-),så även den biten blir perfekt snart,och med en sommar framför som jag kommer att tillbringa så gått som hela med min vän,känns mycket efterlängtad den tiden framför just nu:-).Sommarstugan kommer att för min del bli lite halv använd detta år,men en del ska vi nog försöka vara där då vännen börjar sin semester,känns denna sommar att han är den viktiga delen,går före stugan just nu,så ska göra det som känns absolut rätt nu.
Ha en riktigt fin helg alla,trots arbete ska jag göra nytta för mej hemma denna helg,måste städa upp lite..hm..:-(.Kramar till alla!!!

1 kommentar:

lotta sa...

Häligt att höra att du mår bra gumman du vet att det kan bara bli ljusara när det känns som man nått botten kram på dej vännen och tänk på dej själv nu