tisdag 28 juli 2009

Längtan e stor...

Det var länge sedan jag skrev här...sommaren har varit den bästa man kan ha...det bästa är att L och jag fått vara tillsammans...och efter denna sommar vi träffats alla dagar...så längtar jag nu mycket efter vännen min då han åkte hem i går...:-(..ensamt....Men snart ses vi igen...man får se det positiva i allt...:-).Har jobbat nu 2 veckor sedan semestern och tiden har runnit i väg...och sommaren e tyvärr snart över...men det kommer ju en ny och alla årstider har ju sin charm.
I morgon kväll kommer flickorna så då känns ensamheten mindre...det är bra.Ni som ser in här ska ha det så bra...en fin morgon dag...och så hoppas jag att jag återkommer snart här med något...Kram

1 kommentar:

Anna sa...

De va bra att du haft en fin sommar. Fundera nog vart du tagit vägen då inget hörats från dej på bloggen. Ha de bra.