söndag 29 november 2009

Första advent...


Så var det första advent...några veckor nu så är julen här...allt annat under kontroll förutom städande...ja inte den minsta inspiration för det,men bara måste...ta lite varje dag..:-)
Denna helg är F hos sin far och R jobbar,nu för tillfället på båten mellan Åbo och Stockholm.Om exakt en vecka är min "lilla" F myndig,kl 16.12 den 6.12 för snart 18 års sedan föddes hon...minns den dagen som i går....nu är båda barnen "vuxna",men ändå liiite mina små flickor ännu....;-)

Väntar nu att min hjärtevän ska vakna,får säga godmorgon...och mysa lite,om ej fysiskt men i brist på det här genom datan,några veckor så är han här...längtar så mycket...ska bli den bästa julen på länge,då man får ha dem man älskar omkring sig...L...R och F...och även alla andra släkt och vänner....pyntat och god mat...man finner inte ord,vad det ska bli mysigt...:-)

Ha en fin dag alla där ut....ska försöka skärpa till mej med skrivande,här,hm.

(Många tror jag kopierat de dikter som är i tidigare inlägg,men dom är inte det,är nog helt skrivna av mej,vid tillfällen de kommer i huvudet skriver jag ner dom...:-) )

Inga kommentarer: