torsdag 17 september 2009

Äntligen denna torsdag...



Ja så var vi äntligen här då...jobbat 6 dagar i ett sträck nu,så att jag får vara mera ledig då L kommer imorgon...:-).Ledig nu 4 dagar tillsammans...en mycket efterlängtad och skön tid att få ha tillsammans efter dessa veckor som vi nu inte setts "live".
Har egentligen inte tid alls att sitta här...ska städa...förvälla svamp...baka...tvätta..m.m.,men ville ändå lägga in något för det var någon dag sedan sist igen.
I morgon blir det loppis rundor med L i Åbo,med en början i R .s lägenhet,med morgon kaffe..:-),och på eftermiddagen ska vi ta med F och S som kommer från skolan,så behöver dom inte ta bussen,så vi ska ha en riktigt trevlig dag,kanske fynda någon i gammal stil till mina planer för rummet utanför min bastu,vem vet,har framför mej hur rummet ska bli,laserade väggar i vitt...och inrett med lantlig romantik...och mina rotting möbler som en del av inredningen,tror att det ska bli fint,med en rätt så förmånlig penning.

Nu sätta fart här....ha det så fint alla...och skriver igen då tid ges,tid vilken jag inte en vecka framåt tillbringar på datorn,utan tillsammans med min hjärte vän...nedräkning börjar..15 timmar kvar nu...:-)

Inga kommentarer: