tisdag 29 september 2009

Tennis armbåge...

Så var det tisdag morgon,gårdagen blev inte som jag tänkte mej,vakna natten till i går med en hård värk i arm och armbåge,så jag kontakta läkaren direkt kl 8,fick tid kl.9.40 och han behövde inte undersöka så länge före han konstatera att jag drabbats av tennisarmbåge,denna gång i den andra armen,för 2 år sedan i vänster armbåge/arm...mera handikappad nu då det är höger,fingertopparna kan jag använda, resten av handen och handleden upp på armbågen stöds av en metallskena så att jag inte ka att böja den,vilket ska göra att läkningen ska gå snabbare.
Åkte hem med dåligt humör och sjukskriven till den 5.10,jag som hade så stora planer att fortsätta med min renovering,nu blir det inget av det..:-(,men man kan ju inte göra något då sådant här kommer.
Hoppas ni alla ska ha en fin dag...här ett härligt höstväder med sol idag...Kramar av mej

1 kommentar:

sonja sa...

Måste skriva nåt också, så du ser att jag varit inne här