söndag 27 september 2009

Avslutning på veckan...

Ja så har denna vecka gått igen allt för snabbt,då L har varit här,men om 2 veckor åker jag över så inte så länge att längta denna gång...:-)
Vi har under veckan börjat renovera i bastun,vilket har tagit en del tid men kommer att bli såååå fint då det är klart,lovar lägga ut någon bild av det småningom....tagit lite före och efter bilder,men som sagt är där oklart ännu så bilderna får vänta.
I går då jag körde L till båten var vi in på Ikea efter lite inrednings saker som är ett måste i en bastu kombinerat med ett "shabby chic" rum..:-)Rummet utanför ska gå i en lite gammaldags romantisk stil,vilket är exakt i min smak och glad över att få göra det som man vill ha det från grunden,redan nu kan man inte tro att utrymmena där är de samma som då jag köpte huset,redan det gör att det känns så roligt att fortsätta och se ett resultat.
I helgen har mina älskade flickor också varit hemma,så vi har alla umgåtts och haft det bra,S har även hjälpt mej måla väggar vilket jag är mycket tacksam över..:-)
En lite uppdatering av veckan,nu blir det snart arbete för min del och på eftermiddagen födelsedags kaffe hos ex.svärfar som fyller 75 år idag GRATTIS!!!
Ha det så bra alla och kramar till nästa gång...

Inga kommentarer: