torsdag 10 september 2009

Godmorgon alla!

Idag har jag vaknat tidigt,utsövd och pigg,redo för en ny dag.I går var jag och klippte håret vilket absolut var på tiden,växer som ogräset på sommaren,och denna gång gick det en liten vecka för länge mellan gångerna..men nu är det gjort...:-)
R.kommer hem från Åbo idag,med bussen i kväll och F i morgon från Pargas...så har man dem hos sej igen i helgen...det känns riktigt bra...med lite ljud och liv omkring,är verkligen lugnt och tyst nu på veckorna då dom båda är i skolor..och jag har inte ännu börjat prata högt med katten...och tror ej jag skulle få så mycket svar av han ...haha.Hoppas ni alla får en fin dag i arbetets tecken eller hemma,själv är jag idag på ett strålande humör...och ska till vara på det...humöret säkert bättre då nedräkningen snart börjar tills min hjärte vän är här igen...= Lyckan.Kramar från mej...ta hand om varandra!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Jesses vad du e på gott humör så tidigt på morgonen. Jag sover tungt då ännu.